سفارش تبلیغ
صبا ویژن

96/12/9
12:0 صبح

برندهای فروشگاهی در مقابل برندهای ملی، استراتژی هایی برای موفقیت

بدست اوژن سیستم جهان در دسته برند ملی |فروشگاه |خرده فروشی



برندهای فروشگاهی در مقابل برندهای ملی، استراتژی هایی برای موفقیت

TMBA چکیده:
اگرچه ایده های زیادی در باره اینکه چگونه نبرد بین برندهای ملی و برندهای فروشگاهی در ایالت متحده پیش خواهد رفت، وجود دارد اما بیشتر تحلیل گران معتقد هستندکه این برندها بسوی یک ستیز پیش می روند. برندهای ملی با سالها اعتماد و اعتبار، شاهد این هستند که با رشد و توسعه برندهای فروشگاهی توسط خرده فروشان، کم کم سهم بازار را از دست می دهند. اگر بخواهیم منصفانه باشیم، برندهای ملی بدون شرکای خوب خرده فروشی، نمی توانستند فاصله زیادی را ایجاد کنند که به آنها اجاز دهد نسبت به برندهای فروشگاهی پیشتازی داشته باشند. خرده فروشان در بیشتر بخش ها به شدت از برندهای ملی معتبر استفاده کردند تا بتوانند مشتریان را به داخل فروشگاه بکشانند.
در دهه های گذشته، تحول سریع برندهای فروشگاهی منجر به رشد سریع این برندها شده و حالا برندهای فروشگاهی و ملی در جنگ برای بدست آوردن پول های مشتریان می باشند. بنظر می رسد که وجود برندهای فروشگاهی و ملی در کنار هم یک نوع تناقض می باشد، اما علی رغم شدت گرفتن رقابت، تضمین موفقیت در آینده نه تنها به چگونگی بازی این برندها در زمین رقابت و قابلیت هایشان بستگی دارد بلکه به این موضوع نیز وابسته است که چطور این برندها می توانند روابط استراتژیک با همدیگر را مدیریت کنند.


واژگان کلیدی: برند ملی، فروشگاه



مقدمه:
در اواسط سال های 2000، برندهای فروشگاهی برای دومین بار جان گرفتند، که فرصت های جدیدی را برای رشد در بازارهای جدید فراهم کردند. برندهای فروشگاهی، با نرخ رشد متوسط سالیانه 0.5 درصد در سهم فروش، بین سالهای 2005 و 2009 به عنوان گزینه ای مناسب و مطلوب در شرایط بد اقتصادی مطرح شد. اما با شروع سال 2010، اقتصاد بهبود یافته مجموعه ای از شرایط جدید را ایجاد کرد. در سال 2011، خرده فروشان می بایست در باره استراتژی های پرتفوی برند فروشگاهی خود تجدید نظر بکنند تا بتوانند در دنیای رقابت باقی بمانند جایی که بیش از همیشه، مصرف کنندگان بدنبال برندهایی می گردند که نه تنها ارزشی را ارائه می دهند بلکه منحصر بفرد، متمایز  و ارائه دهنده محصول هدفمند باشند.
اگرچه فروش برند فروشگاهی هنوز هم نزدیک به دو برابر فروش برندهای ملی می باشد، کاهش رکود اقتصادی بعضی از هیجانات غیر منطقی را کم کرده است. برندهای فروشگاهی که دارای بسته بندی های جذاب هستند دیگر نمی توانند وانمود کنند که کالاهای با ارزشی هستند. خرده فروشان بسرعت یاد می گیرند که اختصاص فضاهای اصلی قفسه ها به برندهای فروشگاهی و رفت و آمد زیاد مشتریان نمی تواند جبران بودجه های کم بازاریابی و وعده های ناقص را داشته باشد.


دانلود مقاله با لینک مستقیم

در صورت عدم امکان دانلود کلیک راست کرده و Save Target As  را انتخاب کنید.


« اوژن کیمیاگر فضا »

 

اطلاعات تماس:

آدرس: تهران،هفت تیر،ابتدای خیابان کریمخان،پلاک 23،طبقه چهارم شمالی

کارخانه: کرج،شهرک صنعتی اشتهارد،بلوارابوریحان،خیابان حسابی غربی، کوچه ی گلچهر دوم

تلفن های دفتر مرکزی :

44 90 30 88 021

838 838 88 021

 

www.ozhanco.com

http://www.aparat.com/v/ykGf6


کلمات کلیدی:

بایگانی ریلی ،قفسه پوش بک ،اوژن ، قفسه بندی، انبار ، قفسه انبار ، پالت ،خودراهرو ،دژپاد، مشبک، سیستم بایگانی ، فروش لوازم ، خودراهرو ،کمدهای ریلی، پوش بک، قفسه بندی انبار ، پانل راک ، مزنین،جلیس ، قفسه خود راهرو ، قفسه فروشگاهی ،راک تهران، قفسه انبار، قفسه بندی ، خودراهرو، اوژن ، پوش بک ، کمد انبار، کمد ریلی اتوماتیک، پوش بک ،پومر،بایگانی ریلی،قفسه فلزی، وارش

پوش بک ،بایگانی ریلی اوژن خودراهرو قفسه بندی   انبار   قفسه انبار   پالت   دژپاد   مشبک سیستم بایگانی خودراهرو فروش لوازم   کمدهای ریلی خودراهرو پوش بک قفسه بندی انبار   پانل راک   مزنین خودراهرو جلیس   قفسه خود راهرو اوژن  قفسه فروشگاهی پوش بک راک تهران   قفسه انبار   قفسه بندی   کمد انبار   کمد ریلی اتوماتیک خودراهرو پومر پوش بک بایگانی ریلی   قفسه فلزی خودراهرو پوش بک وارش